Splošni pogoji spletne strani zdravahranazapse.si so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno stranjo in trgovino zdravahranazapse.si (v nadaljevanju »ZHP« ali »ZHP trgovina«) upravlja podjetje PE3C, programiranje, Primož Petric s. p. (v nadaljevanju »ponudnik«).
PE3C, programiranje, Primož Petric, s.p.
Prušnikova ulica 4
1210 LJUBLJANA-ŠENTVID
Matična številka 6052037000
Davčna številka 86128418
Davčni zavezanec NE
Datum vpisa 3.11.2011
Številka vpisa v register:
T: 031 392 643
Z vstopom na ZHP potrjujete, da ste vi (v nadaljevanju uporabnik) seznanjeni s splošnimi pogoji in soglašate, da jih sprejemate. Splošni pogoji uporabe veljajo za celotno spletno mesto in trgovino ZHP, razen za nekatere zunanje storitve (delavnice, dogodki …). Če se s pogoji uporabe ne strinjate, vam uporaba spletnega mesta in trgovine ni dovoljena. Prosimo, da si pogoje uporabe natančno preberete.
Pridržujemo si pravico do spremembe splošnih pogojev brez predhodnega obvestila. Uporabnik se obvezuje, da bo občasno preveril, ali so se spremenili pogoji poslovanja.
Če ste s katerimkoli delom, storitvijo, pogoji uporabe nezadovoljni, je edino sredstvo to, da spletnega mesta ZHP ne uporabljate več.
Podatki o uporabnikih, ki se registrirajo ali prijavijo na ZHP novičke, se uporabljajo in shranjujejo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB-1, Ur. l. RS, št. 94/2007).
Omejitev osebne in nekomercialne uporabe
ZHP lahko uporabljate samo za osebne in nekomercialne namene. Prepovedano je spreminjanje, kopiranje, distribucija, oddajanje, prikazovanje, izvajanje, razmnoževanje, objavljanje, licenciranje, ustvarjanje izpeljank, prenašanje ali prodajanje katerih koli podatkov, programske opreme, izdelkov ali storitev, ki so del ZHP, razen v primeru izrecne navedbe v teh pogojih uporabe.
Kopiranje in razmnoževanje vsebine
Vsi prispevki, ki so objavljeni na ZHP, so avtorsko zaščiteni. Nepooblaščena uporaba ali posredovanje objav za komercialne ali nekomercialne namene ni dovoljena in je protizakonita. Kopiranje ali razmnoževanje je možno le s samo z eksplicitnim pisnim privoljenjem avtorja in z obvezno vključeno povezavo na ZHP.
Terjatve v zvezi z avtorskimi pravicami se rešujejo v skladu z Zakonom o avtorski in sorodnih pravicah in z Zakonom o pravdnem postopku.
Fotografije na ZHP: pixabay. com, pexels.com 123.rf.com ali avtorske fotografije.
ZHP Trgovina
Pogoji uporabe spletne trgovine
Ogled spletne ZHP trgovine je popolnoma prosto dostopen in izvedljiv kjerkoli na svetu.
V ZHP spletni trgovini je za vsak izdelek navedena cena, njegove osnovne značilnosti in dodatne informacije, s katerimi se uporabniku olajša odločitev za nakup izdelka.
Cene
Vse cene v ZHP trgovini so navedene v evrih in ne vsebujejo DDV-ja (podjetje ni DDV zavezanec). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cena v spletni trgovini ne vsebuje stroška dostave. Cena dostave je navedena na strani vsakega izdelka v razdelku Dostava in plačilo.
Cene so redne in akcijske (označene s popustom) in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Kako naročiti izdelek?
Na spletni strani je pri vsakem izdelku zelen gumb »Dodaj v košarico«. S pritiskom na »Prikaži košarico« lahko uporabnik preveri vsebino virtualnega nakupovalnega vozička, doda nove izdelke ali odstrani tiste, ki jih ne želi kupiti. Uporabnik ima pred oddajo naročila v vsakem trenutku možnost urediti in popraviti vsebino košarice in s tem svojega naročila. Ko je z izbranimi izdelki zadovoljen, se s pritiskom na gumb »Nadaljuj na blagajno« prikažejo podatki stranke, podatki za dostavo in ponoven pregled virtualne nakupovalne košarice. Naročilo se zaključi s pritiskom na gumb »Zaključi nakup«. S tem se šteje, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obvezanostjo za plačilo pravkar oddanega naročila.
Po uspešno oddanem naročilu uporabnik prejme potrditev naročila na svoj e-poštni naslov. V potrditvenem e-sporočilu so navedeni naročeni izdelki, št. naročila ter datum in ura naročila.
V primeru, da naročenega izdelka ni na zalogi, se uporabnika obvesti na posredovan e-naslov ali telefonsko številko. Če uporabnik ne želi kupiti drugega izdelka (podobnega izdelka), se lahko naročilo prekliče.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa račun prejme po pošti skupaj z izdelkom.
Obvezni podatki uporabnika pri naročilu
Za oddajanje naročila v spletni trgovini mora uporabnik navesti:
- Ime in priimek,
- Veljavni naslov za dostavo izdelkov,
- veljavni e-poštni naslov,
- veljavno telefonsko številko.
Postopek naročanja
Naročila v ZHP spletni trgovini se sprejemajo 24 ur na dan, 7 dni v tednu. O vzdrževanju spletne strani je uporabnik vnaprej obveščen, ZHP trgovina pa si jemlje pravico, da lahko zaradi višje sile pride do trenutnega izpada, ki ga bo lastnik poskušal čim prej rešiti.
Plačilo
Plačilo naročenega blaga je mogoče opraviti na tri spodaj navedene načine ali v kombinaciji z drugimi načini plačila, kjer se zahtevan znesek ne spreminja, ne glede, ne glede na izbrano plačilno metodo, pri obdelavi plačila pa ne nastanejo dodatni stroški.
- Plačilo po povzetju – z gotovino poštarju ob dostavi,
- Z nakazilom na TRR,
- Preko Pay pala.
Znesek, ki ga mora uporabnik plačati za naročeno blago, je cena, navedena na spletni strani trgovine v trenutku oddaje naročila. Cena posameznih izdelkov se lahko spreminja. Vse cene so v evrih in ne vsebujejo DDV-ja.
Cena v spletni trgovini ne vsebuje stroška dostave. Cena dostave je navedena na strani vsakega izdelka v razdelku Dostava in plačilo. Cena dostave znaša 1,90 evrov. Cena dostave je ob naročilu nad 24,90 € brezplačna.
Stroški dostave veljajo le za območje Slovenije.
Dostava pošiljk
Po prejemu naročila v ZHP spletni trgovini, uporabnik prejme avtomatsko sporočilo o uspešno oddanem naročilu.
Možna je dostava le uspešno oddanih naročil.
Dostava naročenega blaga se ne izvaja ob nedeljah in praznikih.
Redna dostava – v roku 2-5 delovnih dni od potrditve naročila. ZHP spletna trgovina uporablja storitve Pošte Slovenije, ki izvaja dostavo do vrat stanovanja.
Naročilo se dostavlja na naslov uporabnika (ne glede na to, ali gre za domači ali službeni naslov).
Cena dostave je navedena na strani vsakega izdelka v razdelku Dostava in plačilo.
Če uporabnik ne zagotovi dostopa in pogojev za dostavo blaga na posredovani naslov v navedenem roku, prodajalec ni dolžan izvesti dostave.
Preklic naročila
Uporabnik lahko prekliče naročilo, pri čemer ni potrebno navesti razloga.
Preklic naročila lahko opravite po telefonu ali po e-pošti na naslovu: [email protected]
Za preklic naročila je potrebno posredovati: št. oddanega naročila, tel. številko posredovano pri naročilu, ime in priimek ter e-poštni naslov s katerim je uporabnik registriran v trgovini ter končni znesek naročila.
Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe. V tem primeru mu ni potrebno navesti razloga za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov. Stranka mora v roku 14 dni podjetje o svojem odstopu in o nameri da bo blago vrnila, obvestiti z nedvoumno izjavo preko telefona (na številko 031 392 643 ali e-maila [email protected]. Stranka ima po obvestilu o odstopu še 14 dni časa, da izdelek vrne na naslov: PE3C, Primož Petric, s. p., Prušnikova ulica 4, 1210 LJ-Šentvid. Ne glede na obliko odpovedi mora stranka podjetju predložiti tudi kopijo računa. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Po prejemu blaga podjetje stranki v skladu z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače, v nobenem primeru pa zaradi tega povračila potrošnik ne nosi nikakršnih stroškov. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži.
Možnost vračila ne velja:
- za blago, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je (v času vrnitve) že potekel rok uporabe,
- za artikle, ki so bili izdelani po natančnih navodilih potrošnika in ki so bili prilagojeni njegovim osebnim potrebam,
- za zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je potrošnik po dostavi odprl pečat.«
V primeru odstopa od pristopne pogodbe k članstvu v ZHP klub uporabnik izgubi pravico do uveljavljanja popustov, ki jih je pridobil z včlanitvijo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer so bili koriščeni bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le dejanski vplačani znesek.
Stvarna napaka in reklamacije
Stvarna napaka
Opredelitev stvarne napake. Napaka je stvarna:
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo;
- če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je ponudnik izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na e-naslov [email protected], ali po telefonu obvestiti v zakonsko določenem roku 2 mesecev od odkritja napake. Obvestilo mora vsebovati natančen opis napake. Kupec mora ponudniku omogočiti pregled izdelka. Kupec je dolžan blago vrniti v roku enega meseca.
Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljujeta Zakon o varstvu potrošnikov in Obligacijski zakonik.
Reklamacijo lahko potrošnik uveljavlja kadar kupljeno blago ne ustreza dogovoru med pogodbenima strankama. Neskladnost v zvezi z dogovorom med strankama se lahko izraža v:
- proizvodnih napakah izdelka,
- ugotovljenih manjkajočih delih izdelka,
- pošiljanju napačnega blaga,izdelka, ki je različen od naročenega,
- neskladju z navedeno velikostjo in/ali barvo – v blagu, ki je poslano v različnih velikostih in/ali barvah od naročenih;
- poškodbi izdelka med prevozom.
Vračilo blaga pri reklamaciji, razen v primerih proizvodne napake ali poškodbe med prevozom, se izvaja pod naslednjimi pogoji:
- nepoškodovano stanje izdelka (izdelek ni strgan, spraskan, nošen, opran ali zlikan)
- ni škode, ki nastane zaradi nepravilne uporabe
- ohranjeni sta originalna embalaža in etiketa
- Vračilo blaga lahko izvedete na naslov, ki je naveden na računu.
Pri reklamaciji se uporabnik lahko odloči za zamenjavo določenega izdelka za enak brez napak ali za izdelek drugačne velikosti, barve. Uporabnik se lahko tudi odloči za vračilo kupnine. ZHP spletna trgovina lahko ponudi zamenjavo za popolnoma nov izdelek z isto ceno, oziroma mora uporabnik doplačati, če je cena zamenjave višja. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovi zahtevi.
Pri reklamaciji je uporabnik dolžan vrniti kupljeno blago v nepoškodovanem stanju v originalni embalaži z nalepkami.
Pri zamenjavi izdelka, stroške poštnine krije uporabnik, razen če je do te zamenjave prišlo zaradi napake spletne trgovine. Če uporabnik želi zamenjati ali vrniti izdelek, lahko to stori preko navadne ali hitre pošte.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže preko telefona ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na naslov ponudnika na naslove, razvidne na spletnih straneh ponudnika. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno oz. z izvensodno poravnavo, če pa to ne bi bilo možno, bo spore reševalo stvarno pristojno sodišče v Ljubljani. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje zagotavlja varstvo in zaščito osebnih podatkov skladno z ZVPot-1. Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Pogoji uporabe spletne strani
Avtorske pravice na spletni strani
Spletna trgovina, vsi podatki, slike artiklov, napisi in grafike na majicah na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Vsaka kršitev se kaznuje in bo posredovana na pristojno sodišče.
ZHP Klub
ZHP klub je klub, ki povezuje pasje skrbnike s ponudniki različnih izdelkov in storitev za živali. ZHP klub je sestavljen iz članov (fizične osebe) in ponudnikov (pravne osebe). ZHP je zgolj posrednik med enimi in drugimi, nikakor pa ne nosi odgovornosti za morebitne spore in škodo, ki bi nastala med ZHP članom in ZHP ponudnikom. Pri včlanitvi v ZHP klub je potrebno plačati članarino. Ta za eno leto znaša: 29, 90 €.
Vsak ZHP član prejme člansko izkaznico, ki ni prenosljiva.
ZHP članarina velja 1 leto od plačila.
Vsak ZHP član prejme natančen seznam ponudnikov in navodila, kako, kdaj in zakaj je upravičen do popusta. Član se identificira s člansko izkaznico, člansko številko ali katerokoli drugo obliko, ki je posebej navedena.
Člani ZHP kluba bodo na e-naslov o novih ponudnikih obveščeni v največ 14-dnevih od priključitve novega ponudnika.
Omejitev odgovornosti
Vsi podatki in informacije, uporabljeni v tem prispevku, temeljijo na javnih podatkih, pridobljenih iz tiskanih medijev, elektronskih medijev in podobnih virov, za katere ZHP meni, da so verodostojni na dan objave, oziroma navaja dvom glede verodostojnosti posameznih virov. Vseeno ZHP ne zagotavlja natančnosti in popolnosti podatkov in informacij v prispevku. Dejstva, na podlagi katerih je prispevek pripravljen, se v besedilu jasno razlikujejo od razlag, ocen, mnenj in drugih informacij, ki niso dejstva.
ZHP in osebe, ki za ZHP delajo na podlagi pogodbe o zaposlitvi ali kako drugače, ne prevzemajo odgovornosti za kakršnekoli posledice dejanj ali opustitev, opravljenih na podlagi pričujoče vsebine.
ZHP in njegovi avtorji v nobenem primeru ne prevzemajo odgovornosti za kakršnokoli neposredno ali posredno škodo, ki je posledica napačnih ali nepravilnih interpretacij objav, izdelkov ali storitev, ki so kakorkoli omenjene ali posredovane na ZHP. Recepti in drugi prispevki, ki so objavljeni na ZHP se izvajajo na lastno odgovornost. ZHP in njegovi avtorji ne odgovarjajo za škodo ali poškodbe, ki bi lahko nastale pri izdelovanju in uporabi omenjenih vsebin.
Morebitna mnenja, ki so izražena v objavah, ki so objavljene na spletnem mestu ZHP, so mnenja avtorjev prispevkov in ne mnenja uredništva. Uredništvo ZHP ne prevzema odgovornosti zanje. Avtor je naveden na začetku in koncu prispevka.
Avtorji ne dajejo veterinarski nasvetov in ne svetujejo uporabe ali opustitve katerega koli zdravila brez posveta z izbranim veterinarjem ali terapevtom. Vse navedene podatke in priporočila v objavah bralec uporablja na lastno odgovornost in po lastni presoji. Objave ne morejo, ne želijo in nočejo nadomestiti strokovne pomoči veterinarja ali terapevta.
Uporabniška podpora
Če imate kakršna koli vprašanja v zvezi z uporabo spletnega mesta ZHP, pišite na [email protected]